18. 4. 2018

, ,

Handmade


Náhrdelníkom v obchodoch nejako neviem prísť na chuť. Avšak tie ručne robené ma lákajú. Aj keď mám niekoľko starších náhrdelníkov, viacej ich nenosím. V súčasnosti obmieňam moje štyri obľúbené. 



Prvý handmade náhrdelník som si objednala zo sashe.sk. Pre farebný, perličkový som sa dlho rozhodovala a výber neľutujem. Príklad ako ho nosím TU.


Ako druhý náhrdelník som si objednala od šikovnej Matilda Makes. Žiarivý žltý som videla na TV u blogerky fresshion a cez FB som sa dopátrala k jej mamine, ktorá tieto krásne náhrdelníky vyrába. 

Rovnaký druh náhrdelníka mám už aj v modrej farbe (tento mi bol zaslaný do Slovinska, čo ma veľmi teší). V pláne mám objednať si aj iný typ motanice v zelenej farbe.
Žltý náhrdelník v outfite TU a TU, modrý zasa TU.


Štvrtý náhrdelník som zazrela na Instagrame. Je od šperkárov pararok. Ich výrobky sa predávajú aj v kamennom obchode Baushka boutique. Tento drevený geometrický krásavec mi momentálne robí najväčšiu radosť (logicky, keďže je najnovší).


Už mám vyhliadnutý ďalší náhrdelník od MATEikA. Momentálne nie je v ponuke farba, ktorá ma zaujala. Pravda je, že čím dlhšie budem naň čakať, tým väčšiu radosť z neho budem mať.


Skadiaľ náhrdelníky objednávam:

# 1 Slovensko

Pestrofarebný perličkový náhrdelník mam zo sashe.sk (slovenský handmade design) od Majkatv

# 2 Slovensko 

Žltú a modrú motanicu mám od Matilda Makes (objednávam cez FB). Po dohovore mi bol balík zaslaný aj do Slovinska (priplatila som si za poštové).

# 3 Slovinsko

Drevené šperky (náhrdelníky, náušnice, brošne...) vyrábajú pararok. Ich výrobky sa dajú kúpiť aj v Baushka boutique v Ljubljane.

# 4 Slovinsko

Od MATEikA zatiaľ iba plánujem nákup. Jej výrobky som videla aj v kamennom obchode Smile v Ljubljane.


Rada nosíte handmade náhrdelníky? Máte nejaké tipy na pekné, ručne robené náhrdelníky?

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.