2. 6. 2018

,

Prečo píšem blog & Metelkova


Na otázku prečo píšem blog je odpoveď iba jedna a je veľmi jednoduchá: Lebo ma to baví.



I keď nemám stovky skladovateľov a články nemajú tisíce návštevníkov, predsa ma tvorenie obsahu na blog teší.

Veľkú radosť mi robí fotenie (najviac prírody a zrúcanín hradov), úprava fotiek, triedenie, vyberanie a aj občasné pózovanie. Keď sa mi niečo chutné podarí navariť, rada to zdokumentujem a podelím sa s receptom.

Rada k fotkám aj niečo napíšem, najmä z výletov. Ako sme sa na dané miesto dostali, ako je výlet časovo náročný a aká je obťažnosť terénu a iné zaujímavosti o danej destinácii. 


Ak tieto články niekoho inšpirujú vyjsť do prírody a urobiť si výlet vo svojom okolí (nemusia to byť lokality z blogu) tým pádom spĺňa blog nejaký účel.

Za články, ktoré píšem nemám zaplatené, nepropagujem žiadne produkty, výlety nemám financované ako reklamu, cestujem, lebo to milujem a príspevky píšem, lebo to mám rada a z vlastnej iniciatívy.

Dnes je veľké množstvo cestovateľských, módnych a iných blogov, takže keď sa niekto rozhodne kliknúť práve na môj článok a prečítať ho, určite ma to poteší.


Fotky vznikli na lokalite Metelkova. 


AKC Metelkova (Avtonomni Kulturni Centar) je mesto v meste. Nachádza sa na mieste bývalého komplexu vojenských kasární v centre mesta Ljubljana. Je to jedno z najznámejších miest v Ljubljane, známe po rôznych umeleckých podujatiach a udalostiach. Nachádza sa tu veľké množstvo klubov s pravidelnými koncertmi.

V centre Metelkova sa taktiež konajú umelecké predstavenia, výstavy a príležitostne aj festivaly. Každodenný pestrý program láka návštevníkov každú noc v týždni.



tričko Yellow – Stradivarius / náušnice – Koton / biele tenisky – Puma / rifle - Zara


0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.