22. 5. 2017

, ,

Yellow in ZOO


V sobotu celý deň pršalo, čo nám pokazilo plány na víkendový geocaching výlet. Namiesto toho sme sa boli popozerať v obchodom centre, kde som ulovila túto nádhernú žltú kabelku.

Keď ma v nedeľu ráno zobudilo slnko, hneď ma lákalo voľakde na prechádzku. A aj novú kabelku bolo treba vyvenčiť 😃 Obliekla som si veľmi pohodlnú pásavú sukňu a ku nej doladila krásne žltý top. Sýto žltá kabelka s farebným popruhom k nemu výborne sadla. Obula som si najpohodlnejšie Reebok tenisky (aj keď k outfitu až tak veľmi neladia), keďže sme mali v pláne sa prechádzať.


prúžkovaná sukňa - Bershka
žltý top - Stradivarius
žltá kabelka – Zara
tenisky Reebok – Sportisimo 




No a roh za rohom, ulička za uličkou a cesta nás zaviedla až k ľubľanskej ZOO. Zoologická záhrada Ľubľana bola založená v roku 1949. Najskôr sa nachádzala v centre mesta, ale v roku 1951 bola presťahovaná na aktuálnu lokalitu (vo vzdialenosti asi 20 min pešo od centra). Plocha ZOO je 19,6 hektára, nachádza sa tu 148 druhov zvierat a 691 jedincov. Vstupné je 8 €.


Magnet musí byť  😋

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.