16. 2. 2017

Potrebujem novú chladničku


Vždy, keď niekde cestujem so sebou si musím priniesť magnet, na ostatné suveníry ani nepozerám. Tak sa mi časom na chladničke zhromaždila veľká zbierka magnetov, že už sú celé dvere polepené. V podobe magnetov tak mám pamiatky na jaskyne, hrady, mestá, vláčiky, zoologické a botanické záhrady...

Keďže aj všetci kamaráti vedia, že zbieram magnety, niekoľko ich mám ako darčeky z miest, ktoré som nenavštívila. Niektoré mám iba tak pre šťastie a niektoré som si sama vyrobila z fima.

3 NAJKRAJŠIE


Medzi tri najkrajšie magnety (či už podľa materiálu, tvaru, farebnosti...) patria: magnet z Budvy, z Mokrej Gore a z Boldogkői hradu. 

Ten z Budvy sa mi páči najviac skrze jeho pestrofarebnosti a taktiež aj preto, že je ručne maľovaný na skle.

Magnet z Mokrej Gore je jediný ktorý mám z hliny, je v tvare kvetu a práve preto sa mi aj páči, je jednoduchý a úžasný.

Tretí pekný magnet je z Boldogkői hradu. Je zelený (moja druhá obľúbená farba), má na sebe ručne vyšité kvety ako z kroja a je farebný. Dva také nemám a aj preto patrí medzi mojich favoritov.

3 NAJDÔLEŽITEJŠIE



Na prvé miesto medzi tie dôležité magnety zaraďujem magnet z Barcelony. Vždy, keď sa naň pozriem, spamätám sa na more, horúce dni a noci, veľkolepú architektúru a veľa skvelých zážitkov.

Na druhom mieste sa umiestnil magnet z Krakowa. Tam sme boli pred dvomi rokmi, ale mesto nám tak učarovalo, že keby cesta nebola taká dlhá asi by sme tam išli každý mesiac aspoň raz.

Tretie miesto obsadil magnet z Milána, ktorý ma hneď rozpamätá na okúzľujúce Duomo di Milano a super pizzu na hrubom ceste.

Zbierate magnety, máte aj svoje obľúbené, napíšte do comment-u :)

0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.