8. 12. 2016

,

I found (geo)CACHE


Za geocaching som prvýkrát počula od dobrej kamarátky Emy, keď som bola u nej na návšteve. Na stole mala položenú takú cool drevenú „mincu“, hneď som sa začala vyzvedať, čo to je a skade to má.  Vtedy mi povedala o tom, ako hľadá kešky. 

Časom som na túto udalosť zabudla a až neskôr (presne 22.11.2010) som sa zaregistrovala na stránke geocaching.com pod menom tripple22 a rozhodla sa nájsť prvú kešku. 


Nahovorila som kamarátku a vydali sme sa na prvý lov. Keďže som vtedy ešte nemala GPS, na mape sme si podrobne pozreli polohu najbližšej kešky a išli sme na vec. Ibaže ako neskúsené začiatočníčky sme sa domov vracali bez úlovku. Vtedy sme si ešte nevedeli pozrieť ani hint ani spoiler. 

Po podrobnom prečítaní všetkých informácií sme sa o pár dní znovu vybrali do terénu a tentokrát úspešne. Radosť z prvej kešky bola obrovská! Takto bez GPS sa nám podarilo nájsť ešte zopár kešiek a už sme si z kamoškou (kejko) objednávali mobily s GPS-om. 

Postupom času mi k výbave pribudol aj kompas, pečiatka (na rýchlejšie logovanie), baterka a švajčiarsky vreckový nôž. 

Teraz je mojim   stálym geocache partnerom môj priateľ a občas aj kamarátka kejko s manželom.
Za tých pár rokov keškovania sa nám podarilo nájsť veľmi zaujímavé krabice a skrýše (však posúďte sami) a vďaka geocachingu sme objavili nespočetne veľa úžasných miest (ako v meste, tak aj v prírode), ale o tom nabudúce...



0 comments:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.